مشکل وصل نشدن به iTools یا iFunbox بعد از آپدیت به IOS 10

0 امتیاز
سوال شده شهریور 26, 1395 در مشکلات iOS توسط Mani N16
سلام من یه iPhone 5s دارم مه قبلا که IOS 9.3.5 بود راحت بهش از iTools یا iFunbox آهنگ یا عکس فیلم میزدم حالا که به IOS 10 آپدیت کردم هرچقدر گوشیمو به کامپیوتر وصل میکم جواب نمیده با چنتا هم کابل امتحان کردم آیتونز میشناسه ولی اینا نمیشناسن رو ویندوز 10 و 7 هم امتحان کرد جواب نداد در صمن آیتونزم آخرین آپدیته!

(لطفا کمک کنید بدجور گیرم)

1 پاسخ

0 امتیاز
پاسخ داده شده شهریور 26, 1395 توسط Rayka98 کاربر فعال (37,550 امتیاز)
درود

از برنامه syncios آخرین ورژن استفاده کنید

داخل گوگل بزنین سایتش میاد
دارای دیدگاه شهریور 26, 1395 توسط Mani6030
سلام داداش مرسی که برنامه رو پیشنهاد دادی آخرین ورژنشو دانلود و ریجستر کردم بد حالا که میرم تو برنامه گوشیمو که وصل میکنم مینویسه Please turn off iTunes and do not operate your mobile device directly when running Syncios. لطفا کمکم کن کارم بد جور گیره!
دارای دیدگاه شهریور 27, 1395 توسط Rayka98 کاربر فعال (37,550 امتیاز)
آیتونزتو بازه اجراش میکنی؟
یکبار سسیستم کامپیوتر رو ریست کن آیتونزو باز نکن اصلا بعد syncios رو اجرا کن فقط
دارای دیدگاه شهریور 27, 1395 توسط Mani6030
داداش همه کار کردم جواب نمیده یه راهل خوب بگو کارم گیره!
دارای دیدگاه شهریور 27, 1395 توسط Rayka98 کاربر فعال (37,550 امتیاز)
دوست عزيز من سازنده اون برنامه نيستم پيغامي كه شما گفتي ميگه آيتونزو ببند تا من بتونم اجرا شم.راه حل بيشتر ميخواين به يه اپ استور مراجعه كنين
موفق باشيد
...